Clash II story, similar to its
predecessor, will be set on the mystic land called Karkhan. For years, there has been conflict between invaders bearing the signs of one God, self-called Purians, and a population that has lived for generations there, practicing magic and worshiping many Gods. The growing conflict will take us back to the center of the war between the two factions. The story will take place almost fifty years after the events of Clash, when the Purians won the war. They will spread even further their faith and laws. The initial assumption of the Clash II story are the times unfavorably called Pagan Reaction - when our ancestors rebelled against the new faith imposed on them by force and sword. During the game, we will be able to lead natives, disagreeing with the dogmas of the new faith and rebel against a foreign culture of invaders who want to extend their influence to the entire continent.
In the campaign of the Purians, we will lead the fate of the hero sent with a penitentiary mission, aimed at taking over the kingdom from the hands of Willhelm, who by his behavior lost the favor of the Holy Servant. Heathens will be lead by heroine, burdened by her Gods to unite agitating tribes and help them stand as one to protect the forgotten customs and their own freedom. In both cases, the basic units will be the forces that we know from chronicles and history, strengthened, of course, by beasts from mythology and legends. How we lead our own kingdom – through battles, covenants, diplomacy, technological and spiritual development – will have a big impact on the shape of the game. During the campaign, we will traverse almost the entire continent, where we will be able to fight wild beasts, find treasures and ancient places of worship. In addition, we will encounter marauders and deserters and perform many additional tasks that are waiting hidden for unneutered seekers.
Сюжет Clash II, как и
его предшественник, будет происходить в мистической стране под названием Кархан. В течение многих лет идет конфликт между захватчиками, носящими знаки единого Бога, самоназванными пурианами, и населением, которое живет там поколениями, практикуя магию и поклоняясь многим богам. Растущий конфликт вернет нас в центр войны между двумя фракциями. История будет происходить почти через пятьдесят лет после событий Clash, когда пурийцы выиграли войну. Они будут распространять еще дальше свою веру и законы. Исходным предположением истории Clash II являются времена, неблагосклонно называемые Pagan Reaction — когда наши предки восстали против навязанной им новой веры силой и мечом. В ходе игры мы сможем возглавить аборигенов, несогласных с догмами новой веры и восстать против иноземной культуры захватчиков, желающих распространить свое влияние на весь континент.
В походе Пурианцев нам предстоит вести судьбу героя, посланного с исправительной миссией, направленной на захват королевства из рук Вильгельма, лишившегося своим поведением благосклонности Святого Слуги. Героиня возглавит язычников, обремененных своими богами, чтобы объединить взбудораженные племена и помочь им встать на защиту забытых обычаев и собственной свободы. В обоих случаях базовыми единицами будут силы, известные нам из хроник и истории, усиленные, разумеется, зверями из мифологии и легенд. То, как мы будем управлять своим королевством — посредством сражений, заветов, дипломатии, технологического и духовного развития — окажет большое влияние на форму игры. В ходе кампании мы пересечем почти весь континент, где сможем сразиться с дикими зверями, найти сокровища и древние культовые сооружения. Кроме того, мы столкнемся с мародерами и дезертирами и выполним множество дополнительных заданий, которые скрыто ждут некастрированных искателей.
Перевод Google