: Пред. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 След.
Автор |
Сообщение
|
matruk
Пол:
Стаж: 10 лет
Сообщений: 322
Предупреждений: 1
Рейтинг
|
homos писал(а): matruk писал(а): Добрый вечер. У меня, судя по всему у единственного человека на всей земле есть уникальнейшая проблема с игрой. Нагуглить ничего не получается — пробовал на русском и английском. Как только начинаешь игру — камера уезжает в угол и фиксируется там. Если вдруг у кого-то была схожая проблема, поделитесь пожалуйста решением. Поиграть хочется. Очень. У меня такая проблема из-за дров 3dconnexion - манипулятор. Останавливаю драйвер и все гуд. Врятли у меня есть такой драйвер, я только на дуалшок4 устанавливал.
|
|
Подснежник
Пол:
Стаж: 5 лет 3 месяца
Сообщений: 1901
Рейтинг
|
homos писал(а):
Врятли у меня есть такой драйвер, я только на дуалшок4 устанавливал. как вариант подключенный геймпад и даёт такой эффект
_________________ Уходя - уходи
о5 кучи ботов бегают из темы в тему
|
|
meeha_che
Пол:
Стаж: 11 лет
Сообщений: 15
Рейтинг
|
matruk писал(а): homos писал(а): matruk писал(а): Добрый вечер. У меня, судя по всему у единственного человека на всей земле есть уникальнейшая проблема с игрой. Нагуглить ничего не получается — пробовал на русском и английском. Как только начинаешь игру — камера уезжает в угол и фиксируется там. Если вдруг у кого-то была схожая проблема, поделитесь пожалуйста решением. Поиграть хочется. Очень. У меня такая проблема из-за дров 3dconnexion - манипулятор. Останавливаю драйвер и все гуд. Врятли у меня есть такой драйвер, я только на дуалшок4 устанавливал. У меня есть три устройства для авиасимулятора. Когда они подключены, то появляется такая же проблема в Фениксе. Я не стал разбираться какое устройство мешает, просто отключаю от хаба все три и проблема исчезает. Проблемы появляются когда в авиасиме полетел, а ни один орган управления не подключен
|
|
matruk
Пол:
Стаж: 10 лет
Сообщений: 322
Предупреждений: 1
Рейтинг
|
meeha_che писал(а): matruk писал(а): homos писал(а): matruk писал(а): Добрый вечер. У меня, судя по всему у единственного человека на всей земле есть уникальнейшая проблема с игрой. Нагуглить ничего не получается — пробовал на русском и английском. Как только начинаешь игру — камера уезжает в угол и фиксируется там. Если вдруг у кого-то была схожая проблема, поделитесь пожалуйста решением. Поиграть хочется. Очень. У меня такая проблема из-за дров 3dconnexion - манипулятор. Останавливаю драйвер и все гуд. Врятли у меня есть такой драйвер, я только на дуалшок4 устанавливал. У меня есть три устройства для авиасимулятора. Когда они подключены, то появляется такая же проблема в Фениксе. Я не стал разбираться какое устройство мешает, просто отключаю от хаба все три и проблема исчезает. Проблемы появляются когда в авиасиме полетел, а ни один орган управления не подключен Спасибо большое. Отключил вайрлес адаптер от доп. клавамыши и от дуалшока и всё стало норм.
|
|
DJBaton
Пол:
Стаж: 14 лет
Сообщений: 1221
Рейтинг
|
куда все сиды сбежали? давно такого на тапках не видел
_________________ i5 2400- @3.10GHz 3.40 GHz
ASUSTeK COMPUTER INC. P8H61-M LX2 (LGA1155)
Ram 16 Gb
GTX 1060 3 Gb
SSD Crucial bx500 480gb
SSD Kingston a400 480gb
Windows 7 | Windows 10
|
|
Panky
Пол:
Стаж: 14 лет
Сообщений: 6497
Рейтинг
|
30-Апр-2020 21:02
(спустя 1 час 40 минут)
[-]1[+]
|
|
imposya
Стаж: 11 лет
Сообщений: 1
Рейтинг
|
Может быть я что-то не так делаю, но у меня открыто только дополнение Кровь и титан
А остальные написано "Скоро"
|
|
InsaneRamZes
Пол:
Стаж: 15 лет
Сообщений: 3666
Рейтинг
|
Раздача обновлена 12.05 в 19:58 МСК. Игра обновлена до версии 1.0.57630.
|
|
sodmod
Пол:
Стаж: 12 лет
Сообщений: 226
Рейтинг
|
Спасибо за постоянные обновления раздачи.
|
|
IIIDeimasIII
Пол:
Стаж: 11 лет
Сообщений: 228
Рейтинг
|
13-Май-2020 01:26
(спустя 1 час 13 минут)
[-]0[+]
|
|
zedych
Стаж: 15 лет
Сообщений: 131
Рейтинг
|
Доступно дополнение "Кровь и титан" и набор "Живое оружие".
|
|
makus
Пол:
Стаж: 15 лет
Сообщений: 60
Рейтинг
|
15-Июн-2020 17:41
(спустя 1 месяц 2 дня)
[-]1[+]
Вышло достаточно большое обновление
The Danforth update v1.0.58746 is now live.
We’ve just pushed a small update: v1.0.58476.1 - which should resolve the issue some players are having when trying to enable the Blood and Titanium DLC after a fresh or reinstallation of the game.
Today we released our Danforth update which significantly updates some core game mechanics, adds mission and map variety, and addresses multiple bugs.
Feature Changes
Scavenging Sites Rework and Overgrown Environments
Scavenging sites are now bigger and split up into three types based on the objective.
Recovering resources
Rescuing soldiers
Recovering vehicles
Players can encounter any one of these three types of scavenging site missions and they’ll have to complete the objectives while fending off against constant enemy reinforcements.
Later in the game, players will encounter the Overgrown variant of the scavenging sites which offer better rewards.
Pandoran Citadels Rework
Pandoran Citadels are now bigger and have a more labyrinthian design with high walls blocking the players’ line of sight.
Weapon and ammo crates can now be found in Citadels as well as alien structures.
Scylla Rework
The Scylla has more Hit Points and more armour on each body part. Disabling any of its body parts results in more stacks of Bleed damage.
Personnel Recruits
Players can now recruit soldiers from the Personnel section after researching Haven Recruitment Protocols. These soldiers won’t have armour or weapons and will refresh every 3 days.
Dismissing Soldiers
Players now have the option to dismiss any of their units at any time by selecting them through the Personnel screen
Haven Defense Resident Soldiers
When defending a Haven, players will now find resident soldiers fighting with the attacking forces. If a player unit comes close to a defending unit, the player will gain control of that unit for the rest of the mission.
Haven Defense Starting Mist
If a haven is covered by mist in the Geoscape then there will also be mist after loading into the map itself.
Status Effect Interactions
The following status effect interactions have been updated:
Sirens and Priest units will lose mind control of all units as soon as they become dazed or paralyzed
Daze and Paralysis remove the overwatch status from a target, as well as the ability to return fire
Daze and Paralysis remove reactive abilities from enemies like the Triton’s chameleon ability, Scylla’s mist spawning torso, and the Sentinel’s Preparation ability
Panic removes return fire, overwatch, and mind control
A unit with overwatch set cannot return fire
Turrets and vehicles are immune to paralysis, daze, bleed, and mind control
Mind controlling a Siren removes its mind control of other characters
Melee attacks don’t trigger return fire
Save System Updates
If changes to the game lead to a player’s Tactical saves being invalidated, they will instead receive a warning message and be returned to the Geoscape right before they started the mission.
Turrets and Spider Drone Updates
Turrets and Spider Drones can now be manually controlled by the player as long as they have a Technician or Infiltrator under their control. This control lasts as long as those units stay alive or do not become mind controlled. If the units leave the battlefield or become mind controlled then the turrets/spider drones will continue moving and shooting using their own AI.
Balance / Other
The maximum Speed stat a soldier can have has been reduced slightly and levelling up the Speed stat costs more SP
Vehicles and Mutogs have increased HP and Mutogs deal more damage making them more valuable to the player
Changed the background colour of several Geoscape screens such as the Personnel, Equipment, Deployment, etc.
Made changes to the explosive barrels so that only the largest explosive tanks will explode after getting hit
Bug Fixes
Enemies stuck in the environment will now die if they can’t move at the start of their turn
Fixed a hang when disabling one of the Chiron’s legs
Fixed an issue where after loading a Geoscape save the player wouldn’t be able to move their selected aircraft
Fixed a hang after a Mutog attacked an enemy close to an exploding barrel
Fixed a hang after a friendly soldier died from bleeding out
Fixed a hang after a Mindfragger attempted to mind control a vehicle
Fixed a hang after a Triton was hit by a fire grenade
Fixed a hang after a friendly unit was killed by a melee attack and the unit dropped a specific item
Fixed a hang after an enemy moved and discovered several units and objectives
Fixed a hang after an overwatch shot destroyed an enemy unit’s weapon
Fixed a hang after an enemy tried to heal an ally that was killed by an overwatch shot
Fixed an issue where landing with a Jet Jump on certain platforms would instantly kill the player’s unit
Fixed an issue where the player’s containment was emptied after loading a Geoscape save
Fixed an issue where Mindfraggers would lose their collision after attaching to a unit
Fixed an issue where enemies would spawn inside certain environments’ props
Fixed an issue where vehicles had no collision with certain environments’ props
Fixed an issue where destroyed havens would remain in the Geoscape’s objectives
Fixed an issue where the remove Mindfragger ability can take upwards of 15 seconds to complete
Fixed an issue where certain weapons couldn’t reload even if the unit has ammo in its inventory
Fixed an issue where switching from the Equipment to the Manufacturing screen and then to the Personnel screen would cause certain pieces of equipment to disappear
Fixed an issue where the Yugotthian Entity can cause 0 damage with its Mark of the Void ability
Fixed an issue where the research for Alien Citadels was unlocked by destroying a Nest
Fixed an issue where the objective buttons in the Geoscape were smaller than their icons
Fixed an issue where the “Tab” key didn’t work in the Free Aim mode
Fixed an issue where a character info screen with random characters and symbols would randomly appear in the tactical portion of the game
Fixed an issue where loading a save during the Geoscape tutorial would not update the objectives and the tutorial couldn’t be finished
Fixed an issue where a Scylla’s movement can be heard during the cinematic after loading into the mission
Fixed an issue where the evacuation zone for some Synedrion maps was placed in the middle of the map
Fixed an issue where the “Replenish All” button wasn’t greyed out after replenishing all of the items
Fixed an issue where the right Ctrl button couldn’t adjust the overwatch’s width
Fixed the “Hide Helmet” text not fitting in its UI box within the Customization screen
Fixed an issue where the “Will Points” text spilt out of its UI box in certain languages
|
|
makus
Пол:
Стаж: 15 лет
Сообщений: 60
Рейтинг
|
17-Июн-2020 17:35
(спустя 1 день 23 часа)
[-]1[+]
Автор а где же Артбук Phoenix Point: цифровая электронная книга ?? добавлено спустя 2 часа 36 минут 56 секунд: Today we have released a hotfix for Phoenix Point to addresses the following issues introduced with the Danforth update: Fixed an issue where the Base Recruits timer would reset after completing any mission Fixed an issue where vehicles and enemies would lose ammo when loading a save in Tactical Fixed an issue where vehicles’ ammo wasn’t getting reloaded when reaching the Geoscape Fixed an issue where loading “The Alchemist” mission lead to an instant defeat “The Catacombs of Despair” mission will now cause a little less despair by getting its difficulty lowered Fixed an issue where the game didn’t award any XP for evacuating your soldiers from a Citadel Fixed an issue where Tritons would sometimes spawn without weapons Fixed an issue where enemies would spawn inside walls in the “The Man Who Would Be Pirate King” mission Fixed an issue where enemies in Scavenging Rescue Vehicle missions would attack the vehicle before it was recovered Fixed an issue where Scavenger enemies would join the Phoenix Forces if they evacuated due to an injury or lack of weapons Made several corrections to the localized texts added in Danforth Fixed an issue with the Sanctifier acid handgun shooting through walls Fixed an issue with the Jormungandr cannon applying more stacks of acid than intended Fixed an issue where Pandorans appeared very rarely in Scavenging sites Fixed an issue where the HP of vehicles and Mutogs was displayed incorrectly in the Manufacturing screen Added several missing backer names
|
|
InsaneRamZes
Пол:
Стаж: 15 лет
Сообщений: 3666
Рейтинг
|
Раздача обновлена 18.06 в 12:51 МСК. Игра обновлена до версии 1.0.58929.1
|
|
DARKCAT1989
Стаж: 14 лет
Сообщений: 388
Рейтинг
|
здравствуйте.А каких дополнений не хватает и известноли когда они будут?
_________________ i5-11400f,32DDR4,ssdn2em(1ГБ РАМ в нем),4060(8ГБ)
|
|
alfa38
Стаж: 11 лет
Сообщений: 332
Рейтинг
|
DARKCAT1989 писал(а): здравствуйте.А каких дополнений не хватает и известноли когда они будут? Пока не вышли - Древнее наследние (вроде бы так) и Festring Skyes; (есть еще неназванные 2, но там даже названий неизвестно) Дата - неизвестна. Могу только сказать, что игру более-менее регулярно обновляют и допиливают.
|
|
makus
Пол:
Стаж: 15 лет
Сообщений: 60
Рейтинг
|
DLC 2 - Legacy of the Ancients Discover an ancient human civilization facing down its own mutant threat, and harness their knowledge and tools in service of the Phoenix Project. New units, new mission types, new research, new maps, new weapons and armor, and a brutal challenge. DLC 3 - Festering Skies The skies darken with alien vessels, and Phoenix Point must rise to the challenge. An all-new interception mode, inspired by the original X-COM, lets players build and upgrade their own aircraft, fight aliens in the skies, and harvest tech from downed alien vessels. Festering Skies boasts an entirely new play style, new mission types, new vehicles, and much more. Цитата: DLC 2 - Наследие Древних Откройте для себя древнюю человеческую цивилизацию, которая противостоит собственной угрозе мутантов, и используйте их знания и инструменты для обслуживания проекта Феникс. Новые отряды, новые типы миссий, новые исследования, новые карты, новое оружие и доспехи, а также жестокие испытания. DLC 3 - Гнойное небо Небо темнеет от инопланетных судов, и мыс Феникс должен принять вызов. Абсолютно новый режим перехвата, вдохновленный оригинальным X-COM, позволяет игрокам создавать и модернизировать свои собственные самолеты, сражаться с инопланетянами в небе и собирать технологии с разбитых инопланетных кораблей. Festering Skies может похвастаться совершенно новым стилем игры, новыми типами миссий, новыми транспортными средствами и многим другим. Респект автору за обнову!!!
|
|
InsaneRamZes
Пол:
Стаж: 15 лет
Сообщений: 3666
Рейтинг
|
09-Июл-2020 16:06
(спустя 2 дня 22 часа)
[-]1[+]
Раздача обновлена 09.07 в 15:05 МСК. Игра обновлена до версии 1.5.59629
|
|
InsaneRamZes
Пол:
Стаж: 15 лет
Сообщений: 3666
Рейтинг
|
|
|
makus
Пол:
Стаж: 15 лет
Сообщений: 60
Рейтинг
|
02-Авг-2020 00:32
(спустя 2 дня 6 часов)
[-]0[+]
InsaneRamZes спасибо за оперативность
кстати разрабы обещают
Legacy of the Ancients DLC - August 2020
очень его жду
|
|
InsaneRamZes
Пол:
Стаж: 15 лет
Сообщений: 3666
Рейтинг
|
Раздача обновлена 06.08 в 15:12 МСК. Игра обновлена до версии 1.6.60951
|
|
valer41k
Пол:
Стаж: 14 лет
Сообщений: 32
Рейтинг
|
Исследования не переведены на русский ? Или это у меня баг такой ?
|
|
makus
Пол:
Стаж: 15 лет
Сообщений: 60
Рейтинг
|
Legacy of the Ancients delves into the secrets of the Antediluvian Civilization that predated modern humans on Earth. Explore ancient ruins for precursor knowledge, and use it to unlock a whole new line of Phoenix Point weapons and technologies. But beware: the Ancients left powerful guardians to watch over their secrets; you won't be the only one seeking to control this ancient knowledge. New rivals will rise up as the legacy of the ancients is revealed to humanity.
Legacy of the Ancients Includes:
NEW Story Missions and Cinematics
NEW Procedural Missions and Mission Types
NEW Enemies and Pandoran Evolutions
NEW Maps, Biomes, and Environments
NEW Points of Interest and Means of Exploration
NEW Resources and Ways of Obtaining Them
NEW Research and Technologies
NEW Weapons and Equipment
Legacy of the Ancients comes with the free v1.7 "Necronomicon" patch, which includes many fixes, upgrades, and balancing of key game systems.
Legacy of the Ancients раскрывает секреты допотопной цивилизации, которая предшествовала современному человеку на Земле. Исследуйте древние руины, чтобы получить знания о предшественниках, и используйте их, чтобы открыть целую новую линейку оружия и технологий Phoenix Point. Но будьте осторожны: древние оставили могущественных стражей, которые охраняли свои секреты; вы не единственный, кто хочет контролировать это древнее знание. Новые соперники появятся, когда человечеству откроется наследие древних.
Legacy of the Ancients включает:
НОВЫЕ сюжетные миссии и ролики
НОВЫЕ процедурные миссии и типы миссий
НОВЫЕ враги и эволюция пандорана
НОВЫЕ карты, биомы и окружающая среда
НОВЫЕ достопримечательности и способы исследования
НОВЫЕ ресурсы и способы их получения
НОВЫЕ исследования и технологии
НОВОЕ оружие и снаряжение
Legacy of the Ancients поставляется с бесплатным патчем v1.7 "Necronomicon", который включает множество исправлений, обновлений и балансировки ключевых игровых систем.
26 числа
|
|
V0id
Пол:
Стаж: 15 лет
Сообщений: 256
Рейтинг
|
Уже завтра выходит обнова 1.7 с DLC
|
|
makus
Пол:
Стаж: 15 лет
Сообщений: 60
Рейтинг
|
28-Авг-2020 00:49
(спустя 2 дня 10 часов)
[-]0[+]
Уже, люди шпилят во всю
но нужно наверно дождаться какого то быстрого минификса)
испр самые плохие баги
|
|
Текущее время: 22-Ноя 06:35
Часовой пояс: GMT + 4
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете прикреплять файлы к сообщениям Вы не можете скачивать файлы
|
|