Ошибка

SPRAWL (Rogue Games, Inc.) (ENG|Multi5) [L]

Ответить на тему
 
Автор Сообщение

EpicOWL

Пол: Пол:Муж

Стаж: 12 лет

Сообщений: 2462

Рейтинг

post 25-Авг-2023 01:09 2[+]

Quote



ОБЩАЯ ИНФОРМАЦИЯ:
Год выпуска: 23 августа 2023 г.
Жанр: Экшены, Инди
Разработчик: MAETH
Издательство: Rogue Games, Inc.
Тип издания: лицензия
Язык интерфейса: английский, французский, итальянский, немецкий, испанский
Язык озвучки: английский
Таблетка: присутствует (SKIDROW)

СИСТЕМНЫЕ ТРЕБОВАНИЯ:
64-разрядные процессор и операционная система
ОС: Windows 7+
Процессор: Quad-core Intel or AMD processor, 2.5 GHz or faster.
Оперативная память: 8 GB ОЗУ
Видеокарта: NVIDIA GeForce 470 GTX or AMD Radeon 6870 HD series card or higher.
Место на диске: 3 GB


ОПИСАНИЕ:
Погрузитесь в антиутопический мир SPRAWL, хардкорного ретро-шутера от первого лица, действие которого происходит в бесконечном мегаполисе в стиле киберпанк. Достижения в области кибернетики и искусственного интеллекта подтолкнули человечество в новую эру, но этот золотой век рухнул… оставив после себя разрушенный мир.

Играйте за SEVEN, опального суперсолдата спецназа, который оказывается втянутым в конфликт с правительственными силами, пытающимися убить ее, в то время как таинственный голос в ее голове подталкивает ее к выживанию. Преданная своей организацией и выполняющая миссию по свержению хунты, военного режима, который правит железной рукой, SEVEN должна сбежать из окруженного стеной города и узнать, какие тайны скрывают ШПИЛЬ.
Улицы SPRAWL огромны, а армии корпоративного правительства кажутся бесконечными. Но темные переулки и полуразрушенные квартиры совместимы с кибернетическим имплантатом "Икар", позволяющим SEVEN совершать гравитационные маневры и замедлять время за счет избытка адреналина, получаемого от расчлененных врагов. С ордой различных типов войск и тщательно продуманным оружием ей придется приложить все усилия, чтобы выжить.

SPRAWL в конечном итоге поглотит нас всех… сумеете ли вы выбраться наружу?
описание переведено c помощью Google и DeepL Translate


          


  1. Смонтировать образ.
  2. Запустить установщик и установить игру.
  3. Скопировать содержимое папки TiNYiSO в папку с игрой. (если не ставили галочку в установщике)
  4. Играть.

Код:

                  ▐███      ███               ▄████▌
                  ▐██▓     ▐█▓              ▄██████▌
                  ▐██▓     █▓              ████▀███         █▓▓
                  ▐██▌     ▀░      ██▓    ████ ▐███         ▐█▓▓
                  ▐██▌            ▐██▓░  ████  ███▌         ▐███
            ▓▄▄▄  ▐██▌   ▐██▌     ███▌  ███▓ ▀ ███▌▄▄██     ▐███
              ▀▀▀▓███▄▄▄ ██▓     ▐███▌ ███▓   ▐███ ░██▌     ████
                   ██▌   ███     ████ ███▓░   ▐███ ███      ███▌
                   ██▌  ▐███     ███▌▐███     ▐██▌░██▌     ▐███
                   ▓██  ▐███▌   ▐███▌███▌     ███▌███      ███▌
                   ▐██  ████▌   ▐███████     ▀██████▌     ▓▓██
                   ▐██▌ █████   ███████▌      ██████     ▓███▌
                    ███ █████▌■ ██████▓░░■░▄ ▐██████   ▄█████
                ░░  ▐██▌▐█████ ▐███████      ▐██▓███▄▄██████▌░░
             ░░     ▄███▒█▓ ███▒██████▌      ███ ▀▓▓███▀▐███    ░░
                 ▄░░  █████ ▐████░ ███▌      ███  ░▀▀▀▄ ███▌                ░░
░░             ▄       ██▀ ▄▄██▄▄▒▒▄▄▒▀     ▐▓█▌       ▐███             ░░
   ░░         ░         ▓ ██████████████▄▄  ░░▀        ███▌         ░░
███▄▄▄▄▄░░   ▀           ██████▌    ▀▀▀█████▄▄        ▐▓██    ▄▄▄███████▄▄▄
▓▓▓████▄███▀▀██▄▄▄▄▄░░   ███████▄         ▀▀▓▓░       ▓█▀ ▄▄▀▀█▄▄▄▄▒▒▀▀▓▓███▄░░
░░  ▀▀▀▀▀▀█████▄▄███▀▀███▄█████████▄▄▄       ░░      ░░▄▀▒█████▓▓▀▀▀▀▀▀▀██████
            ████▀▀▀▀▀▀▒▄▄▄█░▀▀███████▄▄▀▀░▄▄        ▄░░▄█████▀▀░░        ▄▀███▌
           ░░▓███░   ░░          ▀▀▀▀▓▓█████▀▀█▄▄ ■ ▄██████▀              ▒▄██▌
           ▀ ▐████          ▄▄▄██▀▀▀ ■ ▄▄▀▀▀▀▓▓▄█▀██▄████▀▄           ▀   ▒▌▐█▌
           ░░ ████▓      ■▀ ▄█████▒▒░    ░░▀▀░▄▀▀█░▀████▀ █            ▐▌ █▀██▌
               ████░   ■   █████▀               ▀▐██▀███ ░░            ▄ ░▀███
            ▀  ▐████  ▐▌   ████▌             ▀   ██████■ ▄          ▒▒▀ ▄███▀
             ▀░ █████ ░░  █████▌           █     ████▓█ ▄       ░░■▀ ▒▒█▀▀▄█▀
           ▄▄▄▄████████▄████████▄              ▄███████░░ ▄░░▄ ▀ ▄▄▄▀▀▄▄██▀ ░
  ▄▄▄░░▀▀████████████████████████▓▓▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▓▓█████▀███▄▄▄▄▄▄▒▒█▄▄█████▀ ▀iks
░▒█▄▄███████▓▓▀▀▀▓▓▀      ▀ ▀███████████▄▄██████▀▀▀█████████████████▀▀░░ titan
 ███▀▀▀▀▀           ▄       ▀ ▄▀▀▀██████▓▓█▒▀▀ ░░▄▀  ▀▀▒▒█████▀▀▀░░▄▀     crew
    ▀                 ░░▄       ░░     ░░    ▄ ▀           ▄▄ ■ ▀
                          ▀░░  ▄▒   ▄  ■■ ▀      ▀ ░░▀▀ ░

                            ____proudly presents____

                                   SPRAWL v1.4
                             (c) Rogue Games, Inc.

                          ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
                 ▄▄░░░░▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▓▄▄▄
             ░░▀                                             ▀

   Release On   : 8 Feb, 2024                  Disk Amount/Format : 1 Disc
   Type of Game : Action                       Media Protection   : Steam

                   https://store.steampowered.com/app/1549690

                          ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
                 ▄▄░░░░▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▓▄▄▄
             ░░▀                                             ▀

  SPRAWL is a hardcore retro FPS set in an endless cyberpunk megalopolis.     
  Escape the walled city and take on the militarized government of the       
  sprawl. Fueled by the blood of your enemies and a mysterious voice in your 
  head, make your way towards the spire to topple whatever lays within.       
                                                                             

                          ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
                 ▄▄░░░░▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▓▄▄▄
             ░░▀                                             ▀

                         Burn/mount, install, play!     

                          ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
                 ▄▄░░░░▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▓▄▄▄
             ░░▀                                             ▀

                            SIZE DOES NOT MATTER!

                GREETZ:  SKIDROW PARADOX DARKSIDERS HOODLUM


РАЗДАЧА ОБНОВЛЕНА. РЕЛИЗ ОТ DARKSiDERS ЗАМЕНЁН НА РЕЛИЗ ОТ TiNYiSO. ВЕРСИЯ ИГРЫ 1.4.

info Profile PM

EpicOWL

Пол: Пол:Муж

Стаж: 12 лет

Сообщений: 2462

Рейтинг

post 12-Фев-2024 00:24 (спустя 5 месяцев 17 дней) [-]0[+]

Quote

Раздача обновлена. Релиз от DARKSiDERS заменён на релиз от TiNYiSO. Версия игры 1.4.

    • v1.4

GENERAL:

  • Added new Horde map "SEVERED STEELl"
  • Added new Horde map "MENDING"
  • Added new Horde map "INSTITUTION"
  • Improvements to enemy pathfinding


LEVELS:

  • Fixes to general collision issues in Horde 01
  • Fixes to general collision issues in Time Trial 02
  • Fixed issue with a codex on e3m2 not moving with its platform
  • Fixed issue with collision on e2m1
  • Fixed issue with fight on e2m2 softlocking if fight does not trigger, players may now choose to exit the arena and skip the fight


MISC:

  • Fixed issue with deformed Grunt arm rotation
  • Added Severed Steel grunt enemy type on Horde 04
  • Added Sosig enemy type on Horde 05
  • Fixed FOV slider not loading previously saved value

    • v1.3

GENERAL:

  • Added new Horde map "Silence"
  • Added new Time Trial "Gauntlet"
  • Added new Time Trial "Solitude"
  • Shotgun cycle speed changed from 2 seconds to 1.5


LEVELS:

  • Fixes to general collision issues in E1M4
  • Fixes to general collision issues in E2M3
  • Updated Horde maps Jukebox with pulsing effect.
  • Update Horde maps spawns and enemy placement.
  • Fixed collision issue in basic movement time trial.


WEAPON BALANCE:

  • Shotgun cycle speed changed from 2 seconds to 1.5


MISC:

  • Ninja attack damage doubled from 10 - 20.
  • Updated Robot Grunt ragdoll to prevent visual glitch.
  • Fixed some sounds not being affected by volume changes.

    • v1.2

GENERAL:

  • Added 3 new "Time Trial" maps.
  • Added a "Horde Mode" map.
  • Added crosshair option to gameplay settings.
  • Added more fine grained difficulty options to settings menu.
  • Reduced HUD scale.
  • Removed max ammo count from HUD.


MOVEMENT:

  • Added third wall kick.
  • Added options to adjust Wallrun Tilt and Strafe Tilt.
  • Added wall stickiness slider.
  • Increased baseline wall run "stickiness". It should now be easier to attach to walls.
  • Increased base movement speed.
  • Increased slide duration.
  • Increased slide speed.
  • Slide hopping now gives more distance and speed.
  • Increased forward momentum gained from alternating walls.


LEVELS:

  • Final boss arena has been completely redesigned in order to give players an option to deal with the second round of turrets without firing a shot.
  • Additional voice lines have been added in E3M1, E3M2, and E3M3 in order to provide context to the final boss fight which previously appeared in hidden codex entries.
  • Several sections of E3M3 have been completely re-designed to give the player more options during combat.
  • E3M2 has been updated with additional checkpoints.
  • Two switches on E3M1 are now easier to hit.
  • Keycard on E1M2 is now easier to pick up.
  • Fixed hole in trigger on E1M1.
  • Fixed (for realsies this time) final arena fight in E2M2 not triggering.


WEAPON BALANCE:

  • Headshot damage on pistols increased from 75 -> 100.
  • Increased grenade launcher ammo cap from 6 to 8 grenades.
  • Changed railgun ammo pickups from orange to blue to help differentiate them from grenades.
  • Shotgun spread reduced from 3.0 to 2.5.
  • Increased damage output of shotgun by .5 per pellet.
  • Chaingun wind up speed increased by 0.3.
  • Chaingun damage output increased by 10 per shot.


ENEMY BALANCE:

  • Ninja attack damage doubled from 10 - 20.
  • Ninja walk speed increased from 1200 - 1300.
  • Robot grunt run speed increased from 600 - 800.
  • Shotgunner run speed increased from 600 - 740.
  • Ogre movement speed increased by 20 units.
  • Riot shield grunt movement speed increased from 600 - 700.
  • Riot shield grunt health reduced from 100 - 80.
  • Light mech class spectre will now properly ragdoll.
  • Light mech class spectre is now easier to headshot.
  • Light mech class spectre run speed increased from 600 - 800.
  • Fixed bug with flying drones not hitting you if you stood perfectly still.

    • v1.1

HIGHLIGHTS:

  • Fixed deafening sound on respawn!
  • Removed scanlines from codex QR codes to make them easier to scan. (try using the Google Lens app if you are still facing issues, we are planning to bring these lore entries in-game in order to make the scanning optional. All achievements are obtainable simply by walking up to the golden PDAs).
  • Tutorials have been re-written to be more descriptive.
  • Fixed the “REAPER” boss respawning after death.
  • Added input buffering to weapon firing.
  • Allow people to bind the mouse wheel back to next/previous weapon. (bindings to other actions will be fixed in future updates).
  • Fixed some instances of the game crashing on respawn screen.


OTHER CHANGES:

  • Railgun charge speed increased by 25%.
  • Alleviated some issues with inconsistent AI pathing in the arena on E1M4.
  • Fixed clipping into the boat on E1M5.
  • Fixed issue where prototype enemy would be stuck behind shield wall on E3M1.
  • Fixed issue where chaingun enemy pickups would not grant player ammo.
  • Fixed issue with lift in E1M3 being able to leave without you if you clipped the trigger.
  • Attempted fix with second arena in E2M2 not spawning enemies.
  • Fixed players potentially being able to phase through a collider that pushes them on the waterfall section of E2M4.
  • Gave players some more platforms to use on bossfight in E2M4.
  • Increased ammo drops inside the boss arena in E2M4.
  • Added teleporter triggers to GOR Complex tower climb (E2M4)
  • Robot grunts have had their health cut from 300hp to 250hp.
  • Robot grunts now drop double the amount of handgun ammo.
  • Robot grunts' accuracy has been increased slightly.
  • Robot grunts now ragdoll correctly.
  • Berserkers have had their health reduced from 800hp to 700hp.
  • Berserkers will now drop chaingun ammo when killed.
  • Berserkers will now show damage to their body.
  • Fixed controller navigation getting stuck on the "Apply" button in display settings.
  • Fixed broken visuals on the melee weapon when weapon bobbing is set to 0.
  • Light Mech Class Spectre has had its health reduced from 600 to 350
  • Some platforming in E3M3 has been made easier with additional platforms to land on.
  • General changes to resource economy from weapon ammo drops on enemies has been rebalanced to make the later half of SPRAWL less reliant on weak point targeting.
  • Some additional geometry has been added in the final arena in E3M1 to allow the player to easily target heads.
  • Fixed issue where the player could die before the elevator finishes leaving in E3M1.
  • Fixed issue where the first arena in E2M1 would potentially soft lock.
  • Voiceline that was previously untied to the volume slider has been corrected in E2M4 Bossfight.
  • Hannah actually played the game this time.
info Profile PM
Показать сообщения:    
Ответить на тему

Текущее время: 22-Ноя 09:34

Часовой пояс: GMT + 4



Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете прикреплять файлы к сообщениям
Вы не можете скачивать файлы